{"id":1660,"date":"2013-05-24T22:00:58","date_gmt":"2013-05-24T22:00:58","guid":{"rendered":"http:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/?p=1660"},"modified":"2013-05-24T04:53:23","modified_gmt":"2013-05-24T04:53:23","slug":"weird-bits-weekly-08-all-your-bass-are-belong-to-cats","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/1660\/weird-bits-weekly-08-all-your-bass-are-belong-to-cats\/","title":{"rendered":"Weird Bits Weekly #08: All your bass are belong to Cats"},"content":{"rendered":"

Po prawie p\u00f3\u0142rocznym zastoju w g\u0142o\u015bnikach znowu brz\u0119czy, skrzypi, trzaska i piszczy WBW!<\/p>\n

\"00<\/a><\/p>\n

Jako „nagrod\u0119” za t\u0105 cierpliwo\u015bc do kt\u00f3rej ca\u0142kowicie przypadkowo zostali\u015bcie zmuszeni proponuj\u0119 kilka zmian:
\n1) Kosmetyczna – bardziej weso\u0142a, pobudzaj\u0105ca i przej\u017cysta ramka ok\u0142adki, prawie w ca\u0142o\u015bci oparta na podstawowej palecie barw NESa. Tu te\u017c pojawia si\u0119 po raz pierwszy sta\u0142y podtytu\u0142, kt\u00f3ry mo\u017cna interpretowa\u0107 na wiele r\u00f3\u017cnych sposob\u00f3w;p, cho\u0107 ten chyba najbardziej trafny brzmi mniej wi\u0119cej: „Dziwaczny numer z niesamowicie chwytaj\u0105cymi melodyjkami” (kto si\u0119 nie zgodzi, \u017ce co\u015b w tym jest?);
\n2) Mo\u017ce smutna, mo\u017ce fajna, ale na pewno najwa\u017cniejsza – WBW prosi si\u0119 o ekspansj\u0119 w uszy ca\u0142ego \u015bwiata, tak wi\u0119c monopol na jej publikacj\u0119 na \u0142amach Weird Stuff zostanie w przysz\u0142o\u015bci przerwany. W obecnej chwili pracuj\u0119 nad inicjatyw\u0105 ca\u0142kowicie po\u015bwi\u0119con\u0105 publikacji, wysokiej jako\u015bci, nigdy oficjalnie nie publikowanych, b\u0105d\u017a wydanych w niedostatecznej formie, \u015bcie\u017cek d\u017awi\u0119kowych z r\u00f3\u017cnych gier video. Weird Bits b\u0119dzie si\u0119 pojawia\u0107 na jej \u0142amach 3 dni po premierze na Weird Stuff. Nie jestem jeszcze jednak w stanie powiedzie\u0107 kiedy to b\u0119dzie.
\n3) Najwa\u017cniejsza – konstrukcja tracklisty WBW, celem d\u0105\u017cenia do jaknajwi\u0119kszej r\u00f3\u017cnorodno\u015bci zostaje zamkni\u0119ta na konkretnym modelu, co nie oznacza wcale opcjonalnej modyfikacji. Bed\u0105 si\u0119 one opiera\u0107 na pomy\u015ble indywidualnym b\u0105d\u017a proponowanym – nie obawiajcie si\u0119 czego\u015b zasugerowa\u0107, wszystkie sugestie b\u0119d\u0105 rozwa\u017cane.
\nSchemat prototypowy prezentuje si\u0119 tak:<\/p>\n

01 [Intro] ok\u0142adkowa gra<\/p>\n

VGM (02-10)
\n02 [SMD] Sega Mega Drive
\n03 [NES] Nintendo Entertainment System
\n04 [WMC] zachodnie mikrokomputery (opr\u00f3cz C-64)
\n05 [SNES] Super Nintendo Entertainment System
\n06 [C64] Commodore C-64
\n07 [MODG] modu\u0142y muzyczne z gier (Amiga, PC)
\n08 [JCG] japo\u0144skie komputery (MSX, PC, X68k etc.)
\n09 [HGC] hendheldy (GameBoy, Wonder Swan, Game Gear)
\n10 [Misc] Inne<\/p>\n

Scena (11-20)
\n11 [JCS] japo\u0144skie komputery
\n12 [2AO3] NES
\n13 [MOD1] modu\u0142 1 (\u017cywy)
\n14 [SID] C-64
\n15 [AST] Atari ST
\n16 [MOD2] modu\u0142 2 (wolny)
\n17 [ZXS] ZX Spectrum
\n18 [XEL] Atari XL\/XE
\n19 [MIDI] nagranie MIDI
\n20 [Random] losowy<\/p>\n

21 [Outro] ok\u0142adkowa gra<\/p>\n

W nawiasie kwadratowym znajduje si\u0119 sta\u0142y kod identyfikacyjny dla danej pozycji na li\u015bcie utwor\u00f3w, maj\u0105cy na celu szybkie poinformowanie o pochodzeniu danego utworu. Obok macie kr\u00f3tki opis. Kody te zostan\u0105 na sta\u0142e przylepione do nazw plik\u00f3w (tytu\u0142y w tagach pozostan\u0105 czyste).
\n4) Planuj\u0119 te\u017c zrealizowa\u0107 wst\u0119pnie proponowan\u0105 opcj\u0119 \u015bci\u0105gni\u0119cia konkretnego numeru w formacie FLAC, tak aby ci z Was kt\u00f3rzy maj\u0105 wi\u0119ksze wymagania cz\u0119stotliwo\u015bciowo-rozdzielczo\u015bciowe w ods\u0142uchiwanej muzyce, mieli przyjemniejsze doznania, no i \u017ceby ka\u017cdy m\u00f3g\u0142 wypali\u0107 sobie p\u0142ytk\u0119 audio. Opcja pojawi si\u0119 wraz upublicznieniem inicjatywy wspomnianej w punkcie 3.
\n5) Rezygnuj\u0119 z zamieszczania pr\u00f3bek do ods\u0142uchania. Nie znajd\u0119 serwisu, kt\u00f3ry na 100% mi zagwarantuje \u017ce zaraz mi ich nie usunie. Musicie wi\u0119c teraz obdarza\u0107 mnie co tydzie\u0144 wi\u0119ksz\u0105 doz\u0105 zaufania, ale mo\u017ce to te\u017c sprawi wi\u0119ksz\u0105 frajd\u0119 z odkrywania zawarto\u015bci numeru;)<\/p>\n

Tracklista:<\/strong><\/p>\n

01 Tatsuya Uemura – Introduction (Part 1) (from Zero Wing) [Intro] 01:29
\n02 Zable Fahr – Opening Credits (from Pier Solar and the Great Architects) [SMD] 02:01
\n03 Hirohiko Takayama – Sunman Medley [NES] 07:06
\n04 Jochen Hippel – Stage 1 (from Wings of Death) [WMC] 03:37
\n05 Hitoshi Sakimoto – Staff Roll (from Hourai Gakuen no Bouken! – Tenkousei Scramble) [SNES] 02:48
\n06 Martin Galway – Title Theme (from Green Beret) [C64] 03:13
\n07 Barry Leitch – Lotus 2.0 (from Lotus Turbo Challenge 2) [MODG] 02:47
\n08 Falcom Sound Team jdk – DESTINY (from Popful Mail) [JCG] 02:57
\n09 Alberto Jose Gonz\u00e1lez – Main Titles (from Bomb Jack) [HGC] 07:38
\n10 Akira Sato – Gallantry (from Raiden) [Misc] 02:44
\n11 100Yen – PHALANX [JCS] 03:06
\n12 SaMPLeMaSTeR – Adventure is in Your Backyard 2 [2AO3] 03:04
\n13 Raina – Artificial Sweetener [MOD1] 03:13
\n14 Reyn Ouwehand – In Chance [SID] 09:12
\n15 Crazy Q – Little Sexy Square [AST] 03:35
\n16 Area 51 DNA – Beyond the Stars [MOD2] 04:03
\n17 Fatal Snipe – Violetta [ZXS] 03:14
\n18 Grayscale Project – Irish Wood [XEL] 02:36
\n19 Dany Carpentier – 'Main Theme’ from Green Beret (cover of Martin Galway) [MIDI] 02:59
\n20 Maak – Crossover [Random] 04:25
\n21 Tatsuya Uemura – Dancing Raisins (from Zero Wing) [Outro] 00:28<\/em><\/p>\n

Ca\u0142kowity czas odtwarzania: 01:16:15<\/strong><\/p>\n

\"\"<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Po prawie p\u00f3\u0142rocznym zastoju w g\u0142o\u015bnikach znowu brz\u0119czy, skrzypi, trzaska i piszczy WBW!<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[23,52,104],"tags":[109,111,114,108,136],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1660"}],"collection":[{"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1660"}],"version-history":[{"count":6,"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1660\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1668,"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1660\/revisions\/1668"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1660"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1660"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1660"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}