{"id":1011,"date":"2011-12-07T13:17:52","date_gmt":"2011-12-07T13:17:52","guid":{"rendered":"http:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/?p=1011"},"modified":"2012-09-29T16:26:30","modified_gmt":"2012-09-29T16:26:30","slug":"death-cargo-info-beta","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/weirdstuff.honmaru.pl\/1011\/death-cargo-info-beta\/","title":{"rendered":"Death Cargo info & beta"},"content":{"rendered":"

\"\"<\/p>\n

Sta\u0142o si\u0119. Po wielu trudach, narzekaniach i problemach zwi\u0105zanych z romantyczn\u0105 komedi\u0105 pt. Adam Chaplin<\/strong><\/em> ekipa kryj\u0105ca si\u0119 pod nazw\u0105 Necrostorm<\/em> obdarowa\u0142a swoich wyznawc\u00f3w wersj\u0105 beta nadchodz\u0105cej bijatyki 2D Death Cargo<\/strong><\/em>. Mo\u017ce i sza\u0142u niema, gdy\u017c to ci\u0105gle beta, ale niew\u0105tpliwie jest na co zwr\u00f3ci\u0107 uwag\u0119.\u00a0<\/span><\/p>\n

<\/p>\n

Necrostorm<\/em> to nie Capcom<\/em>, a co za tym idzie, nie maj\u0105 tabun\u00f3w pracownik\u00f3w koduj\u0105cych kolejny, swita\u015bny<\/em> szajs dla szerokiej publiki. Trzeba to zrozumie\u0107 zanim zacznie si\u0119 narzeka\u0107 na wieczne op\u00f3\u017anienia w dostawie grywalnych wersji testowych, potkni\u0119\u0107 systemu gry, czy masy zwyczajnych niedopatrze\u0144. Wi\u0119c przez chwil\u0119 przestajemy by\u0107 typowi polakami i zaczynamy si\u0119 p\u0142awi\u0107. A jest w czym!<\/p>\n